1 Ekim 2012 Pazartesi

Secret garden



Kore  canlarım yepyeni ve harika bir konuyla karşınızdayım.(her zaman ki gibi :)Ama konuma tam olarak başlamadn önce bu konuyla ilgili bir şey anlatmak istiyorumm.'' Hee ben bu diziyi duymustum yada görmüştümkızın saçı kısa yaa yada kız pek güzel değilmiş'' sakınn bunları aldırmayın.Çünkü benim durumuma düşersiniz.Benim her zaman ki gibi kardeşim sağolsun sizlere daha önce de çok seçici oldugunu söylemiştim.Kızın saçı kısa abla bunu izlemeyelim dedi diye önceden bunu izlenicek dizi listemden çıkarmıştım.


Evett dizimizi anlatmaya başlıyorum.Yukarıda gördünüz yakışıklı adam başrol oyuncumuzdur.Yanlız bu diziyi seyretdikden sonra bir adama takım elbise bu kadar mı yakışır diosunuz.Merak etmeyin ama e oda rolunun gerektirdiği üzere çogunlukla takım elbiseli dolaşıyor.(yani o halini bol bol görüyosunuz :)Evet bu sefer dizimiz farklı.Farklı derken diğer kore dizilerinden bir çok farkı var önce ilk farklarından biri hani bilirsiniz bizim narsislerimiz hep sonra seven olur hee bu arada bu oyuncumuz narsis degil demiyorum :)Kendini beyendiği kesin ama bi huyu var(en sevdiğim huylarından biri :)içinden ne geliyosa güzel kötü her şeyi söylüyo.nese asıl anlatmak istediğim şey işte ilk bu kızı oğlan beyenmeye başlıyo.İlk başta e hoşlanmayada başladı nasıl bunlar diziyi uzatıcaklar diyo insan işte tam orda bomba gibi bi konu var ama onu kız bsarolümüzü anlatınca açıklıcamm :))


Evett kızımıza bence kısa saç kötü durmamış hatta yakışmış.Yani ben öyle düşünüyorum.E zaten beyenen beyenmiş ^-^ nese kızın işi dublorlük yapmakdır.


Ve kendi halinde babasını kaybetmiş bir kızdır.Yanlız hareketleri baya havalı.Evet kızıda anlatdıkdan sonra size bomba olan asıl konuyu anlatıyım :))Bakalım aşağıdaki resimden bişiler anlıcakmısınız ilk ona bir bakın :))



Artık ne anladınız bilmiyorum ama.Ben başlıyrum yinede anlatmaya.Evett geliyo büyük haber !! bbir takım olaylar sonucu kızla oglanın bedenleri yer değişir.Evet yanlış duymadınız bir kızla bir oğlanın :)))Bu sahneleri izlerken gülmekden yerlere yatıcaksınız.E artık ne oldugunu daha fazla anlatmıyımda siz izleyinn ve görünn !!!!





Bizim oğlanın bu şaheser esofman takımlarını es geçemicem.E sonuçta bizi dizi boyunca aa yok artık bu deseni demi var die şaşırtdı durdu.Ama hakkını yemeyelim lütfen onlar özel ustalar tarafından teker teker işlendii :))(bunu diziyi izledikden sonra çok duyucaksınız )


THE END ...  koreaa-lovee.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder