29 Eylül 2012 Cumartesi

Play full kiss 2. sezon Özel bölüm

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 1. BÖLÜM


Playful kiss Özel Bölüm 1 ile MSSYoOnA

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 2. BÖLÜM


Playful kiss Özell bölüm 2 ile MSSYoOnA

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 3.BÖLÜM


Playfuk kiss özel bölüm 3 ile MSSYoOnA

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 4. BÖLÜM


Playful kiss Özel bölüm 4 ile MSSYoOnA

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 5. BÖLÜM


Playful kiss Özel bölüm 5 ile MSSYoOnA

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 6. BÖLÜM


Playful kiss Özel bölüm 6 ile MSSYoOnA

PLAY FULL KİSS 2. SEZON 7. BÖLÜM (FİNAL)


Playful kiss Özel bölüm 7(final) ile MSSYoOnA

11 yorum:

  1. ya ben bişiy sorcaktım bu dizinin 2. sezon varmış ve galiba toplm 36 bölümmüş ama ben bulamadım öyle bir şey acaba gerçekten 2 sezonluk mu?

    YanıtlaSil
  2. 2.sezonda 50 bölüm sunucaklarmıs ama aralık ayında yayınlanacakmış

    YanıtlaSil
  3. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en sevdiğim dizi bu resmen bide bof. :)

    YanıtlaSil
  4. 50 sezon olsa gene izlerim herhalde:D

    YanıtlaSil
  5. Bu dizinin devamı varmı ya :D bu sıtede 7.bölümle final yapıp bitirilmiş devamı varsa nerde ben bulamadım <3

    Cok güzel kore dizisi keşke devamı olsa

    YanıtlaSil
  6. blog iyi bir blog belli :) peki blog adresimizi yayınlar mısınız rica etsem ? :) http://bluelightining.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Ya sitenin arka planında ki fotoğraf hangi dizinin acaba?

    YanıtlaSil