1 Ekim 2012 Pazartesi

Gizemli grup ''TOUCH''

Çok ilginç ama geçenlerde touch diye bir grubun acapella bir klibini izledim.Bu arada acapella ne diye soranlar için kısaca açıklıyım enstürmansız sadece söylüyorlar.Yani normal bir klipden müzik sesini çıkartıyorlar.Bu sayede sadece sözleri kalıyor.Neyse ben devam ediyim.İşte sonra sesleri falan hoşuma gitti.Ben bir bakıyım hani kim bunlar neyin nesi :))İnternete yazıyorum haklarında dogru duzgun hiç bir şey çıkmıyo kaç farklı şekide denediö.Gruplarının adını yazınca zaten hiçbir şey çıkmıyor kliplerini adını yazıncada sadece klipleri ve resim yerindede klipden fotograflar çıkıyorr.Ne isimleri ne yaşları hiç bişi bulamadım.Neden bilmiyorum ama haklarında hiç bişi bulamayınca merak ediyorsun otomatik olarak.:)) sizlerde olurki bişi bulursanız lütfen banada söyleyin :))Asagıya benim izlediğim acapella klibi koyuyorum bakmak isterseniz :))





1 yorum:

  1. Şimdi şöyle anlatıyım. Touch yazınca internete sadece touch adında farklı şarkılar çıkıyor. Ama touch grubu yazınca birçok bilgi bulabilirsin. Touch grubu eskiden 7 kişiydi ama artık 5 kişiler...ve eski üyelerden sadece 2 tanesi grupta kaldı. Diğerleri sağlık vb. problemlerden dolayı gruptan ayrıldı. Bu arada touch grubu hayranlarına touchable deniyor. Şimdi üyeleri nın ismini yaziyorum:
    Kim sun woong, Kim jae wook, Park seong yong,Park kang hyun, Yook cheol min...yaslari da 26-30 arasında değişiyor...umarım faydam dokunmuştur...

    YanıtlaSil