1 Ekim 2012 Pazartesi

Birilliant legacy


 
 
evett yeni bır diziyle karşınızdayım.bunu gumiho yu anlatırken izlediğimi ve bitince insallah yazıcagımı söylemiştim şimdiye nasipmiş.bu da benim en sevdiğim dizilşerden biri zaten önceliklee izlememde buyuk katkısı olan LEE SEUNG Gİ oynuyorr!!!
Evtt ben hemen konuya geçmek istiyorum bizim oglan ve kız Amerika'dan dönerler tam çıkarken birde bavulları karışmasın mı !!
 
 
Tabi bundan sonra bavullarına kavusmak için baya bir ugrasırlar ama bizim oglanın duşundugu gibi dunya o kadar kolay degildir.kızımızın başına neler gelmiş bir bilse.ben size anlatıyım ona söylemesemde olur :))
 
Bizim kızın hikayesi şöyle babasını oldu zannediyorlar.zannediyorlar diyorum çunku aslında ölmedi babası iflasın eşigine gelmiş ve etrafda ne yapsam diye dolanırken bir yankesici bunun cuzdanını çalıyor ve sonra bu yankesi bir patlamada ölkuyor.Tabi ustunden bizim kızın babasının nufus cuzdanı çıkıyor o zannediyorlar.Patlamada öldüğü için de cesedini teşhis edemiyorlar.Nese kzımızın acıklı hikayesi bu evett şimdi sıra oglandaa
 
 
Evett sevgili okurlarım şimdi biz kızların en sevdiiği konuyla karşı karşıyayız.bizim oglann (dıttırıdıtt)buyuk bir şirketin varisi dir.E tabii haliyle şımarııkda umursamamakda ve havalı olmakda ustune yokk!!
 
 
 
neyse ben devam edeyim bu arada buradan sonra her ne kadar vermemeye çalışsamda SPOİLER verebilirim.Şimdii bir takım olaylar sonucu bizim büyükanne'nin kenisi aşagıda ki olur
 
 
hayatını kurtarır ve baya iyi anlaşılır.sonra buyuk anne mirasını bu kıza verecegini açıklayınca her şey karışır.Daha fazla anlatmayayım yoksa dayanamıcam :) ben size birazdaha resim koyuyim :)))
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder