29 Eylül 2012 Cumartesi

Love Rain Konusu

 

 
 
 Evettt kore severlerr!!! Yenii ve harika bir diziyle karşınızdayımm...Bu diziyi hiç ama hiç bu kadar seviceğimi düşünmemiştim. Çok güzel. Oyuncular usta ve güzeller daha ne isteyelim dime?? Ben bu diziyi ilk öylesine bir açıyım dedim çünkü dizi kıtlığı yaşıyodum:) Ben beyensem benim seçici kardeşim beyenmiyordu yok şu oyuncunun burnu yamuk yok saçını beyenmedim yok kızı guzel değil ve daha birçok şeyy. O yuzden bunu zar zor buldum anlıyacağınız :)İlk bölüm idare der izletirdi 2-3 kardeşim hala sevmedim dememişti:) 4-5 göz yaşlarıyla dolu geçti ama 6. bölüm beni bitirdi süper ötesiydi.Neyse ön konuşma pek uzun oldu ben en iyisi konuya geçiyim....Ama ondan önce buna neden love rain denildiğini anlatmak istiyorum bunların tanisdıkdan sonra tekrar karşılaşmaları yağmur sayesinde oluyor.Ben devamını anlatmayı çokk isterim amaa.İzleyinnde öyle görün...

Burda havalı olarak (mağlum kore dizisi tabisi narsislik olmazsa olmaz:)Neyse nerde kalmıştım heh havalı birr fotoğrafçı olarak karşımıza çıkıyor!!




 
Şimdide kızımıza geçelim.kızımız 70'li yıllarda çok sade ve şık!!
 
Bütün erkeklerin hasta oldugu bir kız yani tabi 70'li yıllar oldugu için şimdiki sapık erkekler gibi etrafında dolanmıyorlar:)Bu dönemde bakışmalar, elleri birbirine degmeler falan:)Hele bizimkiyle tanısması ayrı bir hoştu.Tabiki klasik karşılaşmamız :))Çarpışırız ve kızın kitapları yere düşer..Vee o zaman tanışırızz:))
 
 
 
Tamam kore dizisi anladık korenin erkekleri narsis oluyor.Yalnız burda kızımızda pek suskun sayılmaz.Narsislikde bizimkine taş çıkarır :)Kızımız yanlız çok hoş bir kız.Ciddiyim bunu bütün herkes için sölemem.Ama gerçekden hoş bir kız (maşallah)!!!!
                                         2012 versiyon :)



 
 


Evett 2012'nin konusuna gelince bizim eses çocukla esas kzızımız bişiler sonucu karşılaşıyorr vee olanlar oluyorr.Ayy ben yazıyı bitiriyim.Kendimi tutamıcam yoksaa.Size son olarak şunları demek istiyorum kesinlikle izleyin izleyin İZLEYİNN!!!
 



 
 




 
 

 
 
 

1 yorum:

  1. Merhaba ben daha diziyi izlemedim izleyeceğim de Kim Young Kwang'ın bu dizideki rolü nedir ? cevap verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil