30 Eylül 2012 Pazar

The to beautiful you

 

Evett kore çılgınlarım.Bu yıl önümüzde bizi bekleyen daha doğrusu bizim beklediğimiz :D bir çok dizivar.Bunları da yakın zamanda blogumla paylaşıcam inşallah.Ama ilk merakla beklediğim bu diziyi yzmak istedim :)Evet dizimizin adı ''to beautiful you'' .Hiç japon dizisi izlediniz mi bilmiyorum ama ben izlemiştim.Şimdi neden bunu söylüyorsun diyeceksiniz :))Siz demeden ben direl açıklayayım.İşte bu dizi benim seyretdiğim bir japon dizisinin kore versiyonu.Konu olarak kısaca diğer dizinin konusunu anlatıcam.Çünkü bu dizinin konusu denilce japon dizisinin kore versionu olduğu yazıyor.Evet konusuna gelince.Şimdik burda minho'nun oynadığı baş karakter sporcu sonra başrol kızımızın da ilgisi olan bir sebepden dolayı sporu bırakıyor.İşte bizim kzında erkek okuluna gelme nedeni tam olarak bu oluyor.Onu tekrar spora döndürmek..resimlerden gördüğünüz üzere erkek kılıgğında kzımız.Yanlız bu bizim kore kızları erkek oluncada yakışıklı oluyorlar bunlarda farklı bir şey var :))Bu konu olrak anlatdığım japon dizisinin konusuydu.Ama kore versiyonunda değişiklikler yapılır mı orasını bilemem.Çıktığı zaman da burada bulabilirsiniz.Son olarak sizleri birzda resimlerle bilgilendireyim :))Başka yazımda görüşmek üzere :))




 
 
 
 

1 yorum:

  1. Ben bu dizinin japon versiyonjnu izlemistim.ama kore versiyonu daha cok hosuma gitti. ;))

    YanıtlaSil